En blick in i framtiden

I det här inlägget kommer jag att presentera arbetsnamnen på 14 ämnen som jag kommer att studera och redogöra för här på bloggen. Jag har brainstormat mig fram till följande studieobjekt:

* "Det vinnande laget"
* "Baksmällan"
* "Dr Jekyll och Mr Hyde"
* "Sammanfattning 2010"
* "Profetia 2011"
* "Ronaldo"
* "Peter Shilton"
* "Förlorarna"
* "Analys skyttekung"
* "Vad hände sen?"
* "Fair Play"
* "Analys målvakt"
* "Publikutveckling"
* "Spelaromsättning lag för lag"

Är det någon rubrik ni tycker låter extra intressant så skriv det i kommentatorsfältet, så ska jag förklara det närmare. Har ni andra förslag på ämnen så mottages det med öppna armar.

Imorgon inleder jag redogörelsen av arbetet med "Dansk dynamit".


Kommentarer
Postat av: Bonke

Spännande, jag har nyligen upptäckt bloggen och ska följa den med intresse.

2010-12-09 @ 08:13:41
Postat av: Mange

Va roligt att du uppskattar bloggen.

2010-12-10 @ 08:24:13
Postat av: Mange

Va roligt att du uppskattar bloggen.

2010-12-10 @ 08:24:20
Postat av: Svenfredrikke

Lots of great info, keep up the good work!

2011-03-08 @ 07:17:55
URL: http://svenfredrikke.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0