Tillbaka

I över en vecka har vi varit utan vår kära serie, imorn är det äntligen dags igen. Serien må rankingmässigt vara dålig, men det är VÅR dåliga serie och det kan ingen ta ifrån oss.

Två matcher står på agendan inför morgondagen. Först klassikermötet mellan två storlag som både hittils har haft en misslyckad säsong. AIK kommer för första gången på hela säsongen till match helt skadefria. Föreningens frälsare Özkan gör återigen debut efter att ha varit skadad under en längre period. Rikard Norling kommer antagligen inte sitta kvar på sin post när den här säsongen är avslutad, men seger mot rivalerna Göteborg är oerhört viktig inte bara för tränaren utan för hea laget.

Jag är fruktansvärt trött idag, efter tidig uppgång hela veckan. Men här kommer iallafall tipsen för morgondagens matcher.
AIK-IFK Göteborg (2) 0-2
Malmö FF-Halmstad BK (1) 3-1

Dagens youtubeklipp:

http://www.youtube.com/watch?v=z_nPgii_P2g&feature=related

En cool kille både på och utanför plan.

Imorn är jag i vårt västra grannland, så jag missar morgondagens matcher. Men kommer uppdatera bloggen när jag kommer hem imorn kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0