Förslag på ämnen

Den här bloggserien börjar så smått lida mot sitt slut. Om några veckor har jag lyckts avverka den här serien och letar nu efter nya ämnen att studera. Har ni som läsare några förslag på ämne så skriv i kommentatorsfältet eller maila mig på [email protected]. enda kravet är att det handlar om allsvenskan. Det kan exempelvis handla om publikfrågan, målskyttar, tappade spelare till utländska klubbar eller va sjutton som helst.

På torsdag kommer jag att studera Hammarbys premiärelvor sedan 2004 i allsvenskan och analysera kring det.

Under förmiddagen kommer jag publicera ett inlägg kring AIK:s flipp, flopp och kultstatusvörvning under de här åren.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0