En ny tjänst

Jag erbjuder härmed en ny tjänst för alla läsare av den här bloggen. Med jämna mellanrum har jag för avsikt att skicka ut ett nyhetsbrev kring bloggen och mina tankar kring framtida ämnen som jag har för avsikt att skriva om. I nyhetsbrevet kommer du ges möjlighet att vara med och påverka innehållet i bloggen. Jag tar tacksamt emot förslag på artiklar, samt egna alster som ni vil publicera på sidan. Ta den här chansen att få en större inblick i det arbete jag lägger ner för att skapa den här bloggen och även att påverka den här bloggen i rätt riktning. Det enda ni behöver göra är att skriva ner  Er mailadress i kommentatorsfältet eller skicka iväg ett mail till [email protected]. Det här är naturligtvis helt kostandsfritt och enbart ett sätt för mig att visa min tacksamhet för att så många engagerar sig och läser bloggen.

Kommentarer
Postat av: Erik Forsberg

Hallå där!

Att inte ens ranka Magnus Kihleberg, Örebro SKs bästa spelare denna säsong, då de centrala mittfältarna skall rankas får mig nog att säga hmmm?



Svartvitt på Svenska Fans som betygsatt årets spelarinsater hos de svartvita har till exempel honom på sin förstaplats med 65 poäng.



För att ge en referenspunkt, så noterar jag att tvåa är Roni Porokara på 43 medan den inför säsongen uträknade Nordin, som iofs. gjorde väldigt bra ifrån sig, fick ihop 32 poäng.



Inte vetenskapligt på något sätt, men väl en god indikation på vilken väg bollen rullat på Behrn Arena denna säsong.

2008-11-15 @ 13:38:31
Postat av: mange

erik forsberg//

Magnus Khilberg har varit bra den här säsongen, men jag personligen tycker Gerzic är en skickligare och bättre spelare. Man är inte överrens om allt, de är väl det som gör fotboll intressant?

2008-11-15 @ 18:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0