Experter

Jag tycker att det finns en rad mycket begåvade och kunniga fotbollsexperter på televisionen, exempelvis Jens Fjällström, Glenn Strömberg, Magnus Hedman. Min favorit har dock inte själv spelat fotboll på högsta nivå, men det kanske är just det som gör honom unik. Jag pratar om författaren, programledaren och debattören Marcus Birro. Marcus deltar frekvent på svenskafans.com, vidare har han varit gäst hos Canal+ samt fotbollskanalen. När de andra experterna pratar om taktiska drag och så vidare tar Marcus in en helt ny dimension som i alla fall inte jag tidigare tagit del av. Det handlar kort och gott om en stark passion och kärlek till fotbollen. Mitt tips är att ni trycker er in på svenskafans.com och vidare till programmet Eurotalk och upplever Birro i egen hög person. Hans språk, inlevelse, passion och framtoning är mycket imponerande och sevärt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0