Kära läsare

Allsvenskan har för tillfället uppehåll och även den här bloggens skapare behöver lite paus i sitt skrivande. Tycker det är mycket roligt att så många är inne och läser sidan, som mest har det varit 700 unika besökare under en dag och i snitt har det varit ungefär 2500 unika besökare i veckan. Jag har försökt att hålla en ständigt hög kvalitet och det har medfört att det har tagit mycket tid att skriva varje inlägg.

Jag kommer dock att återkomma den 1 februari när den allsvenska säsongen närmar sig. Tills dess vill jag önska alla läsare en God Jul och ett Gott nytt år. Det är möjligt att jag kommer skriva på en annan portal när jag är redo igen, eftersom jag fått ett antal förslag. I så fall kommer jag naturligtvis att informera om det på sidan. Vill ni komma i kontakt med mig på ett eller annat sätt så hör av Er på [email protected] .     

Kommentarer
Postat av: Robin

En riktigt bra blogg...

Hoppas du fortsätter att hålla så här hög klass även nästa säsong.



Ha en trevlig jul nu:)

2008-12-20 @ 22:09:27
Postat av: a

Jävligt bra blogg !keep up the good work :)

2009-01-21 @ 06:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0